שיווק בווידאו לעסקים: 26 נתונים שחייבים להכיר

שיווק בווידאו לעסקים


שיווק בווידאו לעסקים הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר, והוא צפוי להמשיך ולגדול במהלך 2021. על פי הערכות, בסוף 2020, וידאו מהווה 69% מכל תעבורת האינטרנט הצרכנית – נתון מדהים לכל הדעות. 

אספנו עבורכם כמה נתונים מעניינים על שיווק בווידאו לעסקים, שאולי יתנו לכם רעיונות לאסטרטגיה השיווקית שלכם לשנה הקרובה, או – אם אתם עדיין לא משווקים בווידאו – ישכנע אתכם שהגיע הזמן להתחיל.  כי אם יש דבר אחד שכל המומחים מסכימים עליו, הוא ששיווק וידאו כאן כדי להישאר. זה לא אופנה חולפת, אלא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל עסק. 

  1. ביוטיוב יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים נכון לשנת 2020
  2. 92% מהמשווקים ברשת אומרים כי סרטונים הם חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק שלהם
  3. יותר מ-80% ממשתמשי הטוויטר צופים בסרטונים בטוויטר
  4. 85% ממשתמשי האינטרנט בארה"ב צופה בתוכן וידאו בכל אחד מהמכשירים שלהם בחודש
  5. שיווק וידאו מגביר את ייצור הלידים ב-66% לשנה.
  6. צפייה בסרטון משכנעת 74% מהצרכנים להוריד אפליקציה או תוכנה
  7. סוגי הסרטונים הפופולאריים ביותר הם:
  • סרטוני הסבר (72%)
  • מצגות (49%)
  • המלצות (48%)
  • סרטוני מכירות, (42%)
  • מודעות וידאו (42%)
  1. 88% מהמשווקים אומרים שהם ישתמשו ביוטיוב לשיווק וידאו
  2. משתמשי אינטרנט צופים במיליארד שעות וידאו ביוטיוב מדי יום
  3. בכל 60 שניות, משתמשי האינטרנט מעלים למעלה מ 72 שעות תוכן וידאו ליוטיוב
  4. 92% ממשווקי הווידאו מרגישים רמת התחרות עלתה בשנת 2020
  5.  60% מהאנשים מעדיפים לצפות בסרטונים מקוונים על פני טלוויזיה
  6. 54% מהמשתמשים אוהבים לצפות בסרטונים מעסק שהם תומכים
  7. יותר מ-70% ממשתמשי האינטרנט צופים בסרטוני YouTube במכשירים ניידים
  8. יותר מ-90% משתמשים ניידים משתפים סרטונים עם חברים ובני משפחה
  9. אפליקציית טיקטוק הורדה יותר מ-2 מיליארד פעמים
  10. 100+ מיליון תמונות וסרטונים מועלים לאינסטגרם ביום
  11. יותר מ- 40% מהסרטונים שהועלו לפייסבוק הם שידורי מצלמות רשת
  12. 90% מהצפיות בווידיאו בטוויטר מתרחשות במכשיר נייד
  13. בסרטונים שאורכם פחות משתי דקות המעורבות גבוהה יותר
  14. 87% ממשווקי הווידיאו טוענים שווידאו הגדיל את התנועה לאתר שלהם
  15. 95% מהמשווקים יגדילו את הוצאותיהם לשיווק וידאו בשנת 2020 
  16. 88% מהמשווקים דיווחו שהווידאו מעניק להם החזר חיובי על ההשקעה (ROI)
  17. 81% מהמשווקים הדיגיטליים אמרו שווידיאו סייע בהגדלת הזמן הממוצע שמבקרים בילו בדף האינטרנט עם תוכן וידאו
  18. סרטונים במדיה החברתית מייצרים פי 12 יותר שיתופים מאשר טקסט ותמונות
  19. 85% ממשתמשי פייסבוק צופים בסרטונים ללא קול. 

איך מתחילים שיווק וידאו לעסקים?

אחד החסמים שעומדים בפני בעלי עסקים שרוצים להתחיל בשיווק וידאו הוא החשש שהדבר ידרוש מהם להשקיע תקציבים גדולים שאין להם. אבל זה ממש לא מחייב! כי כיום, בעידן שכל אחד מחזיק בכיסו מצלמת וידאו משוכללת, הוא יכול למעשה לייצר סרטונים מתאימים לשיווק בווידאו לעסקים, בלי כל מאמץ!
אמנם, הסרטונים הללו ידרשו עריכה קלה, אבל בדיוק בשביל זה יש לנו את קורס עריכת וידאו בחינם, שבמספר שיעורים קצרים ילמד כל אחד לערוך סרטוני וידאו קצרים בקלות ובפשטות.

אודות מונפש

מונפש הוא בית ליוצרי וידאו, המספק מגוון כלים, מאנימציה להנפשת לוגו ופתיחים ליוטיוב ועד קורסים לעריכת וידאו. תהליך הזמנת פתיח וידאו הוא מקוון: בוחרים את ההנפשה שאוהבים מתוך מגוון אפשרויות, משלמים אונליין ומקבלים את הסרטון הסופי בתוך שלושה ימים אליכם למייל

הנפשות פופולאריות

Device Slider

כתבו לנו

פוסטים אחרונים

איך להעלות קובץ mp3 לפייסבוק

לפני כמה ימים נתקלתי בשאלה בפייסבוק – איך להעלות קובץ mp3 לפייסבוק? השואלת היתה מטפלת מקסימה, שהקליטה מדיטציה מיוחדת בקולה, ורצתה להעלות את קטע האודיו

קרא עוד »

אנחנו בפייסבוק

אודות מונפש

ברוכים הבאים לאתר מונפש.

מונפש הוא מיזם פרטי שהוקם בשנת 2020 על ידי מעיין כהן-רוזן בליווי אנשי מקצוע מתחום הווידאו והאנימציה.

מעיין היא אשת דיגיטל המספקת מעטפת שירותים לבעלי עסקים, ובהם בניית אתרים, גיבוש אסטרטגיית דיגיטל ויצירת תוכן.

בעברה שימשה מעיין עיתונאית טכנולוגיה בעיתונים מובילים בארץ, ובהם גלובס ודה מרקר.